Pissväder

Ligger i min säng just nu och kollar på tv :)
har nyss packat klart allt jag ska ha med till pappa, ska dit om en liten stund, och då blir det väll att hoppa in i duschen, sen ska jag kolla på film har jag bestämt redan nu.
men just nu är mormor och morfar här också, haha dom saknar mej hela tiden typ, lite jobbigt, men aja. :)
Imorgon kommer Erica hem till mej också till på torsdag, så vi ska in till stan, kolla på bio och lite sånt, shopping dessutom, fast ja är typ helt pank ;/ usch!
Men det fixar sig :) På tisdag ska jag träffa Isabelle också, har inte träffat henne på jättelänge så de ska bli så kul!!! :D
men det värsta är att det typ är regn hela tiden, kallt och molning., åh! kan man få lite sommar innan man börjar skolan igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0