Min dag:

Var ju hos Henka förut, måste säga att lägenheten verkligen är fin! Men det är nog mest tack vare Malin (Henkas tjej) skulle jag tro ;)
Men vi blev bjudna på supergod mat när vi kom dit och glass till efterrätt. Och medan dom satt i köket och pratade så gick jag och Sofia ut på stan en sväng och kollade runt, men det var ju inget öppet, haha det är ju söndag ;/ och klockan var efter 7, haha!
Men vi kom tillbaka sen och kolla på MTV en stund tills vi skulle hem, eller ah, inte hem direkt. Vi åkte till MAXI först och handlade lite mat :) Sen så åkte vi hem till pappa så jag skulle få packa resten av mina saker och mamma tog med sej de medan jag väntade på att Fia skulle komma eftersom vi skulle ta mopederna hem.
Så vi kom hem efter ett tag och suttit vid datan och just nu kollar jag på film, Mamma Mia fick det bli, haha. men ska snart packa upp mina saker.
Imorgon blir det att plocka jordgubbar med mamma, sen till Bergvik in på skopunkten och köpa nya klackskor, hem och sen ska jag och pappa till stan (igen) haha och kolla bio - Transformers... hoppas den är bra! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0