Köpt skor idag

yeah, idag va jag och mamma iväg och köpte skor :)
hon väckte mej vid 11 och jävlar va jobbigt det var att kliva upp! Jag och Fia la oss ju vid halv 4 i morse, haha xD Men vi drog typ direkt in till Bervik och in på Skopunkten så jag fick köpa mej mina skor som jag längtat så mycket efter! 
Så var vi inne på MAXI en sväng och köpte hårspray, tandborste och ny tandkräm, haha. Sen in på H&M och köpte strumpor till min lilla tremänning, Eden (stackars unge!) och det är en hon också... och vi var inne på Lindex och köpte en supersöt rosa klänning till henne :)
Sen drog vi till Edsvalla och plockade jordgubbar, fyfan va gött! Men va ont i ryggen man får.. åh! haha höll på att dö.. och geggigt var det också ;/ blä.. Men vi plockade inte så mycket, bara två små hinkar :) Så jag satt och mumsade lite på det på vägen hem, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0