Karlstad, sen hyra film

Har ju varit till Karlstad med mina älsklingar! Mikaela och Isabelle. Vi drog runt och shoppade i stan ett tag och käkade på MeChé (eller vad det nu heter) och åt skitgod mat! senare träffade vi Timmy :)
Men det spöregnade tyvärr hela dagen, så håret var ju inte så roligt (helvete!!) så nu ser det ut som rena helvetet,, fan. Men annars var det kul, åkte med till Bergvik och jag hittade en Michael Jackson skiva i bilen så vi dunkade det tills vi kom dit, haha. Var till Elgiganten för Timmy skulle kolla på en tv till sin lägenhet sen blev det till skopunkten, hittade värsta skorna som jag verkligen MÅSTE ha! 
Blev verkligen kär i dom... men tyvärr hade jag inte nog med pengar och ingen av mina föräldrar ville fylla kortet med mer pengar, åh! Jag va.. eller är fortfarande besviken för att jag inte hade råd att köpa dom. Men nästa onsdag ska jag köpa dom när jag kommer till götet! :)
Sen gick vi iallafall runt, och klockan 7 skulle jag och Issa ta bussen hem, vi stod i regnet och våntade i 10 minuter och var nästan genomblöta + att jag fick GÅ hem i regnet när vi kom hem, vilket betydde att jag blev ännu blötare, USCH! Så när jag väl kom hem så bytte jag till mjukisbyxor och en mjuk och skön tröja. Sen skulle jag ta moppen till Issa, för vi skulle ner och hyra film och ha mys hemma :) 
Blev ju blötare men vi hyrde två filmer, en skräckis och en komedi (tror ja) som faktisk var bra! och så käkade vi ju lite godis till det också. och efter filmerna drog jag hem, tror det blir detta inläggen och sen sova, jag är verkligen skittrött, haha.
Så ni får sova så gott! puss och kram ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0