igår, 090729

Fick gå upp vid 10 igår, klä på mej och lite sånt och packa. halv 12 tog ja moppen till Issa och direkt då åkte vi till gokart banan :)
Lite nervös, eftersom jag är så dålig.. haha! xD Men det var så kul, fast jag kom sist... men jag var lika glad för det!
Jag var ju sist men ändå bara 4 sekunder långsammare än den snabbaste :) Så det var faktiskt riktigt kul, fast Issa snurrade ut på banan och kom mitt vi vägen, självklart kom jag i full fart och körde rätt in i henne, HAHAHHA! 
dom sänkte inte ens farten på min gokart, dom jävlarna :P men det var jag fan glad för.
Hade ont i benet efter att ha fått en smäll när jag krockat med henne, och jag kan säga att nu är den inte så fin.... haha.
Men senare när vi kom hem så duschade vi och sånt och tog senare bussen in till stan för vi skulle till Fredrik och se deras nya lägenhet och ut och äta och sånt.
Vi var hos Mikaela och Timmt och var där en stund, pratade i mikrofon och skrattade.. lättroade? haha!
Så tog vi 11 bussen hem på kvällen och var framme vid 12, så tog jag moppen hem, lite läskit :P Fast vid halv 2 fick jag och Fia för oss att vi skulle till nyängen, eftersom det är den enda  "affären" som har öppet dygnet runt :) Så vi tog hennes moppe dit och sen hem..  satt uppe till 3, sen typ dog vi i sängarna, haha! så jävla trötta! 
men hade en superkväll! :)

Issa spelar rally hos Fredrik

mitt lår sen krocken med Issa, hahah! xD


Kommentarer
Postat av: Viccy

AAAAAAJ!!! :O

2009-07-30 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0