Igår, 090710

Orkade inte skriva igår när jag kom hem, var så trött!
Men jag var med Fredrik och Isabelle igår iallafall, när jag kom dit så bestämde vi oss typ direkt för att åka till Edsvalla till Ö&B och handla billigt (vilket vi gjorde) och så kollade vi på skor, fanns faktiskt fint där inne på Skohuset. 
Men vi köpte bara chips och godis till kvällen, vi skulle hitta film också men det fanns tyvärr ingen bra... Sen åkte vi hem med allt, jag blekte Issas utväxt medan alla kollade på film, som jag inte minns vad den heetr emn den är bra iallafall! :) Och issas hår blev faktiskt också bra, men jag tror hon behöver liite silvershampoo :P Tyvärr har jag inget kvar av mitt. Och senare efetr det haha ville de och bada i detta kalla vädret, usch ;/ 
så vi drog ner till deras båt och skulle bada därifrån så vi kunna lägga våra grejjer någonstans men allt slutade med att ingen av dom badade utan vi satt och pratade och lyssnade på musik i båten istället. var ganske mysigt när det regnade :)
Efter att vi suttit där ett tag så skulle vi hem, och de va krångligt för jag skulle hämta termometern som va i vattnet som satt på stegen, och det var blött och kallt! :( bara 17 grader i vattnet! Och Fredde å Issa satt å skratta åt att ja visa typ halva min röv, och de va inte kul! för jag var rädd och kunne fan inte! åh!
Men vi kom hem iallafall, tillslut xD 
Vi satt och gjorde ingenting ett tag men beslöt sen att köra ölspelet... med vatten! hahah! ja, och vi körde ju det och allt sluta med att alla tre blev typ illamående.. uh, haha! Så mycket vatten ska man verkligen inte dricka på en gång, det kluckade fan i en och jag var å pissade tre gånger på säkert mindre än två timmar xD
Men vi tog mopparna till Skruvstaparken i Skruvstad :) Kars Krister va där eller va de nu heter och det är ju typ som en fest, en väldigt stor, där de spelar musik å dricker utomhus, så mamma fick komma ut och möta upp oss så vi kunde få komma in vilket vi inte fick göra annars. Så vi var där en liten stund, var inte direkt så jättekul och jag och Issa drog där osminkade och hade mjukiskläder.. snyggt? NEJ! man skämdes ju att gå där.. haha.
Och Hasse kom, (min mammas göbbe) och var stenfull, knappt han kunde stå.. haha fyfan.. och han ville ge mej pengar till körkort och skit, och han kunde fan knappt stå upp å pissa.  helt ful.. och full! :P Men vi drog hem sen, och de va ganska drygt.. långt hem.. suck! Men när vi väl va inne i själva Grums så drog de hem till Issa eftersom Fredda skulle sova där ;) och jag åkte hem.. och det tog inte lång tid förän jag somnade, haha.. så jag hade en kul dag igår! :)


Hasse i Skruvstad, haha!


Issa sjunger i båten:




i båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0