Idag kom Erica.. :)

Yes, nu ska ni få höra om min dag..
somnade vid 2 igår och blev väckt 08.40 av att Erica skickade sms om att hennes tåg gick den tiden, haha :)
men sen kunde jag ju inte somna om för ja va älldeles tätt i bröstet ;/ 
Så då gick jag upp å satt och kollade på film med pappa som redan var uppe, sen blev det datorn en liten stund och duschade.. Sen klädde jag på mej och vi drog och hämtade Erica vid tågstationen och medan pappa handlade stod vi å pratade, och då var det faktiskt lite sol! :D
Så drog vi hem, bytte om och sminkade oss och sånt, sen drog vi till Issa för vi skulle till stan och hon skulle med :) så vi åkte in tillsammans och käkade på Subway , skitgott! Där blir det flera gånger ;)
Sen drog vi iallafall runt lite, pratade och kollade i affärer, men vi drog från Issa när Frida kom, så vi drog runt själva å handlade, hittade faktiskt lite. Och hon köpte sig en väska, midjekjol och lite annat :)
Senare så kom Katrin och vi drog runt lite med henne och så kom Frida och Issa igen :) pratade med dom och sen såg vi Mikaela och Timmy, var verkligen tvungen att krama henne <3 Har ju inte sett henne på ett tag, så ska hon komma hem till veckan och hälsa på Gulliver xD haha.
Sen drog vi till bussen + Frida också så satt vi där ett tag och åkte sen hem, Issa blev kvar eftersom hon skulle se på den nya Harry Potter med Mikkan och Timmy, :)
Så vi kom hem och packade upp våra saker, sitter lite vid datorerna nu men ska fixa med naglarna ;)
så pusstja! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0