Dansat idag ;)

Yes, idag hade vi dansträning då.. 
har verkligen saknat dansen extremt mycket! och det va så himla kul! Men det känns verkligen att jag inte dansat på ett tag nu.
Är lite stel och seg i kroppen, och gjorde ite missar på dansen, eftersom det är inte själva terminen som börjat utan träning på våran förra dans som vi ska ha på torgfesten i Säffle! :)
Vi skulle ju ha träning på torsdag också men det blev inget eftersom vi kunde den så pass bra! haha, gött de, så blir det sola med Issa på torsdag istället och på kvällen bio med pappa.. :)


Men min dag idag:
klockan 12.00 tog jag mopeden till Issa, kom dit och vi va där en liten stund innan vi blev skjutsade av hennes föräldrar till Säffle för vi skulle dansa ju :) Efter dansen följde Mikaela med oss hem och jag och Issa åkte och köpte grejjer till sallad och gjorde dessutom vitlöksbröd i ugn och så bjöd vi henne på det. och det blev sååå gott! :D
Sen kollade vi på barnfilmer (töntar ;) klart att vi är) bland annat; Mulan, Lejonkungen, Pinnoccio (stavning?) och så tror jag att vi inte kollade på några mer, haha!
Senare kom iallafall Timmy och hämtade Mikaela hemma hos mej och klockan var runt 10 halv 11 på kvällen och Timmy fick min disco kula ;) haha.. Så jag skjutsade hem Issa och drog sen till mamma, eftersom vi varit hos pappa hela tiden.
Så nu sitter jag och Sofia i min säng och sötisvovven Kajsa ligger under hennes säng, haha! Men ska nog snart sova.
Ska upp vid 10 imorgon typ och göra mej iordning och packa kläder och smink inför kvällen och göra mej iordning lite och halv 12 tar jag moppen hem till Issa och sen bär det av till gokart banan som vi ska köra.. och hennes pappa har redan börjat håna mej typ xD för att jag är så kass på att köra, HAHAH!
Men nu ska ja kolla lite på tv å nörda lite vid datan,
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0