Dagen:

Åkte ju till Linda och Nicke och hälsade på deras bäbis Eden, och herregud va söt hon är! jättegullig och go :)
Vi satt hos dom med mormor och fikade lite så gick jag och Fia på en liten promenad med Eden i vagnen så hon skulle somna, haha det gjorde hon nästan direkt. Och efter ett tag så åkte vi till sommarstugan där morfar va och ja fick lite money till imorrn ;P 
Sen drog vi hem till pappa och skulle kolla om jag hade nå pengar där, vilket jag naturligtvis inte hade.. åh! Men vi åkte och hyrde två filmer :) Har kollat på den första nu som va "Wallander" och den var bra! och just nu kollar jag och Fia på "Benjamin Buttons otroliga liv" :) den är bra faktiskt!
Men nu ska jag fixa mitt hår (ser inte så kul ut när ja nyss har duschat) och sen packa det jag ska ha med till Göteborg imorgon.
Skriver lite sen, puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0