Dagen:

Yes, vi vaknade vid 11 idag och ghorde iordning oss och sånt, jag fixade mina naglar jättebra, men sen hade jag råkat kleta några ;/
Så jag tog bort allt och ska göra om det sen! :)
Men vi tog iallafall bussen in till Karlstad och kollade i lite affärer, köpte mej en vit tubtopp, nagellack och en väska och så åt vi på kinaresturangen "Nya peking" och det var fan svindyrt! Så nu har jag fan inte så mycket kvar på kortet.. suck!
Men sen hämtade vi ut våra bio biljetter, skulle jhu på bio idag!! ;) Brüno
Så medan vi hade en timme kvar tills filmen skulle börja drog vi runt lite, köpte lite godis inne på nöjesbusiken och stod sen och väntade på att vi skulle bli insläppta.
Och jag måste verkligen säga att filmen... är verkligen sevärd! Den är lite speciell men gud va jag skrattade! haha, så jävla fult så ni anar inte xD Varenda en i biosalen skratta åt denna sjuka film :P
Efter filmen var det 45 minuter kvar tills bussen gick hem, vilket var klockan 22.00.. och det var ganska kallt ute så vi gick in på Donken och satt där till klockan var kvart i, då drog vi dit :) Så åkte vi hela 50 minuter hem, skitjobbigt..  men träffade Issa som följde oss hem och pratade, men sen gick hon hem igen.
Så nu sitter vi här och gäspar, haha.. men strax ska jag fixa mina naglar... IGEN! Så blir det någon bra film :)









Biobiljetten ;)


Jag och Erica på bussen påväg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0