Bio

Var ju på bio idag med pappa :)
Transformers blev det, haha... men den var faktiskt bra och det hände något hela tiden + att det var ganska rolig, haha. Så i 2,5 timmar satt vi och kollade, men den va så bra så det kändes som tiden gick mycket snabbare :)
Men absolut inge fel på filmen och jag åkte nöjd hem.. typ.. hahah! xD
Jag och pappa satt och dunkade Michael Jackson på hemvägen :P och han skjutsade mej till Issa när vi kom till Grums, kommer inte se henne på ett tag :( imorgon åker hon till Stockholm till onsdag och då åker jag till Göteborg, haha.. Sen på fredag ska jag till Viccy och lördag ska ju hon va med Frida och då får ja ju heller inte träffa henne *gråter*
hahah, saknar henne redan! love you baby! ;) <3
Men nu har jag nyss kollat på Prison Break och kollar nu på Beck :) hörs senare, kramar i massor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0