090727

Hallå!
vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu..
men jag har iallafall nyss kommit hem typ, har vart hos Isabelle och lämnat tillbaka filmerna vi hyrt och kollade lite på tv, Top Model. (älskar programmet!)
Sen gjorde vi inte så mycket, tog mopeden till borgvik och gick runt lite, men det var typ inga där, det är inte så konstig när vädret är skitkasst! Föressten så har jag lånat Sofias moped ;) Den är trimmad och det är ju lite roligare om man kommer snabbare fram! :) Men Hasse ska lämna in den så de ska fixa med den, så den går i 50 igen,.. fan vilken tråkmåns!
Men nu sitter jag i sängen och gör absolut ingenting,. kul.. not.. men jag börjar bli trött.. redan nu, haha! xD
funderar på om jag ska sova hos Issa inatt, men vet faktiskt inte om jag orkar ;P hah!
hare gött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0