090724

tjosan
Idag har det inte hänt mycket.. vaknade vid 10, egentligen skulle jag och Issa ut och springa vid 1 men de blev inge, istället duscha jag och drog sen till henne, pratade och spelade lite kort, haha..
Sen drog vi till hennes kusin Amanda, hon kan typ prata nu, så söt! Så vi skulle passa henne medan hennes mamma var på Ö&B :) Så vi gick en långpromenad... typ xD först till ICA och köpte glass, och jag var så snäll idag så jag bjöd både Issa och Amanda ;) känner mej så snäll!!! 
Sen gick vi ner till tågstationen eftersom Erica väntade på tåget där och vi ville säga hejdå en sista gång innan hon åkte hem :) så vi satt och pratade tills klockan blev halv 5, då kom tåget och sen åkte hon iväg :/ men jag och Issa fortsatte hemmåt.. haha och jag har skavsår efter mina flipflops.. buhu :(
Men vi kom hem och  lämnade Amanda sen drog vi hem till Issa, la oss i hennes säng och kollade på Ice Age 3, haha skit kul! men Issa somnade på min axel, så söt! <3
Men när filmen var slut vaknade hon, haha och käkade lite nötkräm innan hon följde mej hem.. och då var typ klockan bara halv 8, haha! tidigt... vafan?
Så ja kom hem, åt lite och sen ringde hon, frågade om vi kunde hitta på något senare, typ åka till Anton och Danne, men jag känner verkligen inte för det ikväll,. har sovit lite dåligt inatt och är trött och vill bara sitta i mjukiskläder.. så jag sätter på en film om ett tag.. så får vi se om Issa drar dit ensam xD haha.
ha de gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0