090714

Godmorgon,
idag blev jag väckt av Issa vid 10, men min mobil låg inte vart som helst, haha.. utan mellan väggen och sängen och ja förstår inte hur den kom dit xD
Jag måste ha tagit den i sömnen :P menmen.. ringde upp henne sen och pratade lite, dom var snart framme i Stockholm :) 
Men just nu bara ligger jag här i sängen och lyssnar på musik, ska snart ner och äta frukost, men jag har ingen lust att gå ner, haha! Sen ska jag ta och byta om och fixa mig lite, ska till  min lilla tremänning Eden som jag nämnde igår.
Så ska jag få lite pengar av mormor och morfar till imorgon ;)
Gött med bara shopping ;)
Men nu orkar jag inte skriva mer, haha.. blir mer uppdatering ikväll!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0