090712

Hallooo
just nu sitter jag och är så jäävla mätt! har nyss åte nudlar med tonfisk, mumma! <3
men jag vaknade vid 12 idag, sovit skitgött, som en prinsessa.. typ.. haha!  fast nu ska jag hoppa in i duschen och sen sminka mej och göra mig iordning. Halv 5 kommer mamma och dom och hämtar mej och vi drar in till Karlstad för att fira Henka, Sofias låssas bror :)
Men jag minns inte hur mycket han fyller men det är väll säker runt 22 eller något, haha.
Så nu får jag snabba mej så jag vet att jag verkligen hinner ;) 
puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria :)

Hejhej! Fin blogg du har :D, är det du som har gjort designen? Skulle du kunna hjälpa mig att göra en header till min blogg? Skulle vara jättejättesnällt av dig! ^^



Hör av dig! ;D (sms är bra!)

Kram /viccy

2009-07-12 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0