090703

Tjenare
idag har det typ inte hänt något här hemma, vaknade vid 10.30 så satte jag mej vid tv:n och käkade frukost och kollade på Michael Jackson som spelades på MTV. 
Sen kom mamma hem, hon slutade tidigare idag så vi åkte ner till Grums, fyllde på bensin i dunkarna tills vi ska tanka mopederna, sen åkte vi och köpte minnestidningen av Michael Jackson också.. Kan inte förstå varför han är så bra nu lixom... hatade honom för ett tag sedan xD haha!
Men när vi kom hem duschade jag och åkte sen till Issa, vi lyssna på musik och spelade kort, stress, hahah och jag förlorade, jävla skit :P Sen började vi kolla på "Hajen 4" men tröttnade så vi gick ut och gick, och det började åska som in i helvete och spöregna, och då menar jag det verkligen, hah! och vi var ju ute i skogen, så vi gick till pappa och var där ett tag, åt lite glass :)
Sen när det slutade drog vi hem till Issa, kollade på "Fjorton suger" men fick åka till pappa igen för jag hade råkat låsa ut honom när han var hos grannen xD haha, jag är smart ja.. så jag drg dit och låste upp, sen åkte jag till Issa igen och kollade lite innan jag drog hem vid 7.. då regnade det ännu mer så jag var sjöblöt när jag kom hem, haha... 
Men jag och Sofia gjorde tacos och myste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0