Today

 

Vilken dag!
klockan 08.30 i morse ringde min klocka, dags att göra sig iordning för dansen! sminka sig, fixa hår, kläder och så vidare...
Vid 11 kom vi till säffle och bytte om direkt och fotades, haha pinsaaamt när alla kolla! Och ja undrar hur dom bilderna ser ut, lixom.. nej usch... tror inte dom blir bra, men får hoppas :)
Men vi tränade på danserna på scen och det gick såddär.. var helt tom i hövve idag, men jag hoppas verkligen det går bra imorrn när det är dansuppvisning.
Kom hem typ vid 3 idag, åt mat och sen drog jag, mamma och Fia till nån typ av julmarknad i Segmon :P haha fult, men Viktoria va där och sålde kakor, självklart köpte vi ;D xD
Drog hem sen och kolla filmer som gick på tv och satt vid data och grejjade med bloggen, som ni nog ser :P haha.
Men nu kollar jag på Beck som går på tv 4+ sen ska jag nog sova, är trött som fan och jag måste vara pigg tills imorrn :P haha.
Men nu orkar ja inte skriva mer :) chiao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0