Lördag

Tjenare,
fan, denna dagen har gått fort :)
vaknade vid 9 i morse och gjorde mej iordning, gick och mötte upp Issa och pratade lite, plötsligt ringde mamma och dom va utanför mitt hus och vänta på mej xD
så jag fick skynda mej hem och packa ihop sakerna jag skulle ha med till kyrkan :P Sen åkte vi hem till mormor och morfar eftersom vi skulle käka julmat där, och allt va gott förutom dendär frestelsen :s blääää!
Efter vi varit där så åkte vi och hämtade upp Issa, åkte till ICA och köpte lite att äta som vi skulle ha senare och efter det drog vi till kyrkan :)
Vi tränade lite hur vi skulle stå och sjöng lite sen fick vi gå tbx och käka och göra oss iordning =) Klockan 18.00 så började allt, å de va okej allt, finaste var ju när vi sjöng Hallelujah :D
Men sen åkte vi hem och typ direkt drog jag och pappa ner till Happy och hyrde två filmer, sen gjorde vi tacos och kolla på de, lite myskväll.
Har hunnit måla naglarna också, haha. men just nu är jag dödstrött! Ska nog lägga mej snart och hoppas ja sover länge (vilket jag inte kommer göra) men ja har lite svårare med det när jag är förkyld :(
Aja, typ vid denna tiden nu så är vi framme i Thailand fast svensk tid :) och då har vi åkt TIO timmar... jobbigt.
Aha, ha de bra, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0