"Julafton"


Hade en liten "julafton" hemma hos mamma idag :)
Fast jag hade inte direkt så kul då men.. aja, vi käkade lite julmat, pratade och så fick Nova, Henka och Stefans tjej presenter :) Jag och Fia också då, 4000:- var, så det är vi väll nöjda med :P
Blir ju en lite udda jul i år, haha.. Den firas ju i Thailand :D
Men sen vid halv 7 skulle mormor och morfar skjutsa mej till Issa, vilket tog typ.. flera år.. ._. sega! Men vi kom fram tillslut, och då hade Issa och hennes mamma börjat med att göra pepparkakshuset som ja skulle va med och göra, fast de hade inte hunnit göra så långt xD
Men jag hjälpte till med det, sen hade vi på glasyr men bara ena sidan blev bra, haha.. den andra.. blev lite konstig :P Men det blev att bra.. efter vi gjort den drog vi ut och gick och gick genom skogen.. fast det är typ en väg där också så bilar kan åka... och det var KOLSVART ute där! :o
Så kom det en bil och vi blev rädda... Issa började springa MOT bilen (jävla idiot xD) men stannade sen å vi gick ner lite i diket :P sen försvann den och vi fortsatte gå.. sen kom den tillbaka igen ;o men då sprang vi in i skogen och gömde oss, man vet ju aldrig vilka som kan sitta i bilen.. en mördare kanske? :P Men de va lite kul..
Sen fortsatte vi gå och tillslut kom vi fram på gatan som ligget typ nedanför där ja bor, och då gick jag hem och Issa hem till sej :P haha.
Sen drog jag och pappa till ICA och köpte en MER tills imorgon, så himla gott! :D Men så kom vi in på ämnet pengar.. asså mina pengar då.. Jag sa till han att jag inte hade något på kortet elr ngt så det var därför han skulle hjälpa betala en grejj ja ska köpa till onsdag.. men sanningen är ju att jag ska kolla på en tröja inne på GinaTricot så jag har ju pengar.. men skulle han veta att jag shoppar nu precis innan jag åker skulle han flå mej elr ngt, haha.. aja..
nu orkar ja inte skriva mer! :D hejdåååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0