091215


Nu är det nära! :D Snart åker vi :) Om precis en vecka ligger jag på stranden och solar i Thailand ;)
menmen, idag har det iallafall varit en tråkig skoldag, men vi har ju inte jobbat något typ så det var ju ett + :D
Efter skolan gick jag och Issa in på ICA för att handla lite fika tills imorgon, vi ska ha med det imorgon till Svenskan, vi ska kolla på film å ha lite mys :) (fattas bara mjuka stolar)
Efter det var vi hem till henne och va där, skratta å hade kul xD å efter ett tag kom Frida också, så de va skoj, men har vart så jävla trött hela dagen idag :(
Men iallafall, vid 7 så gick ja hem och det var verkligen ISKALLT! Usch, höll ju på att dö och jag hade inga nycklar hem och självklart var pappa tvungen att vara hos farmor,. åh.. så jag fick ringa han och vänta hur länge som helst xD Men han kom tillslut, han hade ju vart i stan idag också och köpt lite presenter, en kavaj till sig själv (som han ska lämna tbx), usb-minne och lite mer :) Haha, dessutom vet jag vad jag ska få för något av Tine (min faster) XD haha..
Men nu ska jag käka lite av farmors kakor som hon skickade hem :D
Föressten så längtar jag tills imorrn! kommer säkert bli en bra dag, efter skolan ska jag å pappa käka farmors makaroner!! och efter det ska jag in till stan, köpa en tröja och sen blir det sova hos Mikaela :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0