091214

Godmorgon!
Asså.. just nu känner ja mej lite.. elr ganska mycket seg.. har nyss vaknat, haha (y)
Känns lite jobbigt att det är skola nu igen, men veckan blir ju ganska lugn och detta är ju sista veckan!! :D
Och på lördag åker jag till Thailand, så himla skönt! Värme, sol och bad är ju det man vill ha när minusgraderna börjar komma här i Sverige =D
Men idag får jag sluta tidigare också, fyfan va bra!  Fast jag ska till tandläkaren... inte alls så kul, och sen ska jag ta den sista sprutan med Gardasil och alla säger att den gör ondast :( Min arm är ju snart helt förstörd av sprutor.. har tagit hur många som helst!!
Aja, jag blir ju inte sjuk iaf :D
Men nu orkar jag inte skriva mer :P ska klä på mej och fixa håret och sen vänta på pappa :) Han skjutsar till skolan idag ;)
Chiao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0