091211

Tja!
dagen har vart bra idag faktiskt :) gått lucia i skolan och kommunhuset här i grums, käkat lussebullar =D
Sista lektionen i skolan så kom Lindas mamma å vi pratade om skolresan, vi har inte kommit fram till ngt än, å de är tre stycken som dragit sig ur så då kan vi inte åka, annars är London dit vi mest troligen ska :)
Dessutom fick jag en biobiljett idag xD
Efter skolan drog jag hem snabbt och försökte hjälpa pappa med hans nya hd box som han köpt, men jag har än inte fått igång skiten.. KRÅNGEL!!!
aja, men 13.30 drog jag ner och klippte mig och det blev bra :) Efter det gick jag och solade i 20 minuter.. så skönt! Skulle typ kunna bo i ett solarium :P haha.
Sen kom farmor och körde hem mej, eftersom jag har skavsår på ena tån som gör skitont när jag går :( Men jag försökte fixa dendär boxen ännu en gång.. sen gav ja upp :P haha xD Så nu sitter jag här och försöker komma på en film jag kan ladda ner som jag och pappa kan se ikväll :) något förslag?
Men nu tror jag att ja ska tönta mej lite, ta en banan och spela The Sims 3 (y)
Chiao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0