Varit uppe i över 24 timmar

Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Sov ju ingenting inatt, förstår inte hur vi orkade egentligen, vi kolla på film, kolla på Björn Gustavsson klipp, kolla MJ klipp, drack energidrycker, åt godis och fjantade oss xD 
Haha, men det räckte tydligen för oss två :P Och klockan 06.30 gick vi ut och gick en runda, sen när vi kom hem sminkade vi oss och gjorde oss iordning, sen började vi gå till skolan, vi kom 10 minuter försent, men whatever,.
Vi skulle ju sluta 10 men vi fick bara en varsin lapp hela klassen sen så fick vi sluta typ, 08.40... så jävla ONÖDIGT att vi ens gick dit! ååååh! Menmen, jag och issa drog till hennes farmor å fikade lite och pratade, tillslut orkade jag fan inte va kvar, är så trött att jag inte ens kunde hålla blicken på ett ställe, och då är man verkligen trött, xD haha.
Men nu ska jag försöka vila lite, sen klockan 12.00 ska jag till mormor och morfar på middag :)
kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0