Trött som fan

Just nu är jag trött som fan, gick ju upp 7 i morse, I ONÖDAN!!
Vi åkte ju till stan å sen sa tanten att om jag tagit spruta för mindre än 2 veckor sen va ja tvungen att vänta (vilket jag hade gjort också!) så jag får vänta med dedär jävla sprutorna till 22 september istället, helvete va jobbigt! Vill bara få denna skiten över, haha.
Men iallafall, efter stan åt vi frukost på donken :s usch, bättre frukost finns faktiskt.. sen åkte vi hem och jag hoppade in i duschen, klockan 10! asså herregud, tidigt! men jag gjorde mej iallafall iordning och sminkade mej och sånt, sen åkte jag till Issa klockan 11 för vi skulle med bussen in till stan, men gissa va jag såg när jag kom hem till henne..... världens sötaste igelkott, haha! och den är ju nästan tam också xD Så Issa kom och vi stod å kolla på den lite å matade den, supersöt! :) Tils vi kom på att den var typ 1 minut kvar tills bussen gick, haha, stress ;P
Men vi hann som tur var, och Nathalie och Linnea var också på den bussen, så hela vägen satt vi och pratade. Väl framme sen så åkte vi stadsbuss till Mikaela och Timmy, men jag skämde ut mej lite.. åker ju aldrig stadsbuss, så jag trodde ju att man typ skulle säga VARt man skulle... vilket man inte ska,. suck! Jag är så korkad,. Men vi kom ut till dom, men det var bara Mikaela hemma för Timmy jobbade så vi var där en liten stund, sen åkte vi in till stan igen och skulle köpa lite grejjer till lägenheten, lite dekoration :) och hon köpte faktiskt lite grejjer som va jättefina, och nu är köket som nytt, typ, haha.
Vi var också inne i klädaffärer, of course! Hittade en skitfin kofta som va rosa och det fanns EN kvar i min storlek men jag hade beslutsångest, behöver verkligen spara och det känns dumt att tigga pengar av mamma, så tillslut hängde jag tillbaka den och jag köpte den inte :( usch.. ville ju ha. Men däremot köpte jag mig läppstift, rosa... så fint!! :D
Sen åkte vi till lägenheten igen och Timmy kom hem efter ett tag, och vi hjälpte honom och städa, sen kom hans föräldrar men platt tv:n som han hade köpt, så nu har dom det också, det har fan bara bleve snyggare och snyggare sen Mikaela kommit dit, haha!

den lilla kotten :) även känd som Pelle xD

love it! Mitt nya rosa läppstift!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0