Säffle fredag till lördag

fredag:
ställde klockan på 08.15, skitjobbigt att gå upp då! fyfan.. och hade lagt mej 2 dagen innan så det blev inte så mycket sömn.
vid 09.00 kom mormor och hämtade mej ute hos mamma sen åkte vi in och hämtade Issa :) Så åkte vi till säffle, och precis när vi kom in i danshallen började det verkligen spöregna ute! sååå gött.. not.
Men vi gick ingenom alla danser vi skulle ha på lördag och sen skulle mikaela fixa lite saker inför modevisningen som också skulle vara efter dansen, haha. 
Så jag och Issa gick till Donken och käkade lite och drog sen till konsum eller vad det är för affär, haha.. inte en aning faktiskt xD Men där köpte vi iallafall tuggummi och sen drog vi till en affär som heter "Mix i lin", där var Mikaela och provade kläder som hon skulle gå i och i den affären är kläderna lite... udda.. tantiga.. ja.. haha.
Men där var vi ett tag och drog sen hem till Mikaelas mamma (tror jag) ja minns faktiskt inte så mycket av dagen om jag ska vara ärlig.. vi var på klädaffären Emme också där Mikaela provade kläder också, och jag måste säga att hon passar väldigt bra i kavaj ;) då ser hon riktigt vuxen ut, haha.
Men sen minns jag faktiskt inte.. hehe, vi var iallafall ute på stan en sväng och träffade en tjej som hette Lina som Issa hängde med sen medan jag, Mikaela och Timmy drog till lägenheten och där somnade vi vid 12, eller ah.. kanske vid 1, och anledningarna till det säger jag inte :) 

lördag:
Vaknade jämt efter 10 av att Mikaela gick förbi mej (jag och Issa låg i soffan som är i samma rum som sängen) Så då gick vi upp, sen drog Mikaela och jag å Issa tog en snabbdusch och gjorde oss iordning lite slarvigt.
När Mikaela kom tillbaka gick vi alla till en pizzeria och käkade sen hem och jorde oss iordning till dansuppvisningen :)
Vid halv 2 samlades vi alla dansare i tältet där vi skulle byta om och sen drog allt igång.. Det som va mest fuckat var ju att scenen var så liten, och jobbig att dansa på, (gillar inte golvet) så det var ju inte direkt så kul då.. Men det gick inte så bra för mig heller för den delen, usch! ja tror typ ingenting gick bra denna dagen, haha.
Efter vi dansat drog vi en snabbis upp till Mikaela så jag fick dricka vatten, var så törstig!! haha,, och senare var det modevisning, där Mikaela och Patricia bland annat gick,. och det var ju lite kul, haha.
Senare på kvällen kom Timmys kompis och hans tjej och sen en massa killar till och Fanny, var så längesen ja träffade henne.
Men jag tror jag aldrig sett Mikaela skratta så mycket som när Fanny skämtade med att peta sig i näsan och sen sprätta iväg busen.. herregud, säger jag bara.. hahaha! vid klockan 11 så kom Issas pappa och hämtade oss.. och då skulle de andra också gå ut, men snacka om att jag var trött.. så där ak i bilen satt vi, haha.. pratade om fötter och vilken låt ja skulle ha om man va tvungen å välja på musiken i skolan,, ja herregud säger ja bara xD
Så när jag kom hem så var det ju massa fulla folk där också eftersom mamma och Hasse ordnat ett kubb-VM. Så på kvällen så drack ju alla. Fia, Lina och Emma var ju där så det var ju kul ändå :) bara att jag satte mej i öl, (jag är bäst!) lite olyckat kan man säga.. :) menmen.. 
Hade en trevlig kväll där också sen, och somnade extremt skönt i min egna säng!


Lägger in mer imorgon om jag orkar, videos från modevisningen och när Mikaela, Josse och Johanna dansar till "Dirty Diana" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0