Minigolf

När vi kommit hem från stan, klockan 6... dröjde det inte länge innan jag, Issa, Fia och Emma drog till Vålberg för att spela minigolf, vilket jag INTE var med på från början, har liksom aldrig gillat det direkt :)
Men de fick med mej på det... herregud, säger jag bara xD Så fult, och det va synd om Emma som de absolut inte gick nå bra för, haha.. menmen, runt 9 på kvällen var vi klara och gissa vem som vann? JAG! såklart ;)
nejdå men ja va ng lite chockad, har inte spelat minigolf på flera år och jag hatar det. ändå vann jag, 2:a kom Fia, 3:a Issa och sist Emma, haha xD
Menmen, de va faktiskt lite kul om jag ska vara ärlig :) Men sen åkte vi hem iallafall, åkte förbi Ica så jag fick lite choklad och Issa skulle ha annat godis eftersom vi skulle hem till mej och kolla på den andra delen av filmen jag laddat hem, The last house on the left som är en typ av skräckfilm, och den är verkligen hemsk! usch, men den slutade någolunda bra iallafall, haha. Efter filmen var det dags för Prison break som gick på 3:an klockan 22.00 men då skulle ju pappa se på tv så vi åkte hem till Issa och kollade klart xD haha, desperata. 
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, ska lägga mej snart... måste ställa om dygnet, lära mej lägga mej tiigt och komma upp tidigare nu inför skolan. fast jag längtar inte tills imorgon, ska ut och soringa med Issa.. åh! :/ hata hata hata.. menmen.. xD haha sånt är livet :)
gonatt! <3

Sofia och Emma :)

haha, Isabelle då xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0