Ingen enkel dag inte..

gissa vad jag gömde när jag skulle in till stan idag?
MOBILEN!
asså fyfan va äre med mej? hur kunde jag glömma mobilen?! åh.. otur hela dagen idag kan jag säga.. börjar bli sjuk också, har ont i huvudet och nacken, sovit fåligt, spytt och har ont i halsen.. 
uschusch! 
Men jag hoppas det försvinner lika snabbt.. orkar verkligen inte nu..
Men idag åkte ju jag och Issa in till stan, där träffade vi Timmy och Mikaela :) följde med hem till honom och drog sen till Bergvik igen och kollade runt lite i affären, och jag led verkligen utan mobilen!
vi käkade nån sorts kina mat och kollade på när Mikaela shoppade, som vanligt, haha.. men vid halv 5 skulle dom hem och jag och Issa blev skjutsade till Arken zoo, en djurbutik nära bergvik. Där köpte vi två nya fiskar, vet fan inte vilken sort.. guldfiskar tror jag, så nu har Tarzan sällskap.. av Timmy och Lars-Erik HAHAH!


de tjocka nykommlingarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0