Hemma en snabbis

Är hemma en liten snabbis, käkat pirog och lite glass efter och ska alldeles strax hem till Issa igen,
skulle vart med Sabrina idag men det blev tyvärr ingenting :/ synd,.
Menmen, jag och Issa ska försöka dygna idag till imorgon, eftersom det är skola, haha.. så jag kommer ta med en hel del filmer och min laptop :) Så får vi se om jag orkar hålla mej vaken, förvånar mej inte om jag somnar :P
Men det ska bli jobbigt med skola igen också, träffade våran svenska/engelska lärare när vi korsade skolan idag och stanna till och prata med henne en snabbis, åh,. det ska ju bli skönt att börja skolan, men HELVETE va jobbigt!
Aja, nu ska jag byta om till andra kläder, sen ska jag cykla tillbaka till Issa igen.
uppdaterar senare! 
puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0