Dålig uppdatering

har uppdaterat fruktansvär dåligt nu på senaste tiden!
Men ni fårstår nog att det är på grund av skolan, orkar inte sätta mej och blogga nu när jag har mycket viktigare saker att tänka på. Är ju 9:an nu, så det är bara att kämpa.
Har prov i SO den 9/9 och en läxa till den 10/9 i Svenska, redan lixom, lite jobbigt men så jättejobbiga saker är det inte, men jag ska kämoa för mina betyg nu! :) Glömde skriva om fotograferingen i skolan här om dagen också, haha.. jo, alla tjejer i klassen hade bestämt att följa ett tema, alltså rosa :P haha och alla hade på sej det! :D alla utom en... åh! Självklart var det Dahlman som skulle förstöra för oss,. men jag tror nog det blir bra ändå, hoppas ja..
Kul den dagen iallafall, alla skulle ju va lite fjortis.
Men åter till idag då, skolan då, ganska kul ändå, har inte hunnit tröttnat riktigt än :P Sen följde jag med Issa hem ett tag, låg vi å skratta  hennes föräldrars säng xD hahaha! Fula vi är asså <3 Men sen så drog ja hem, käkade.. asså jag var hungrig som fan, haha. Sen har ja typ kollat lite film, lyssna musik och gosat med Månis (Måns) som ligger i min säng och sover just nu :)
Ska snart tvätta bort sminket och sen kolla lite tv, vid 10 ska jag sova :) skönt med fredag imorrn! :)
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0