090828

Äntligen fredag! säger ja bara
fyfan va skönt, även fast skolan inte är så jobbig så är det väldigt skönt att kunna sova, fast inte imorgon tyvärr, haha! Workshop me dansen imorgon klockan 11.00, men eftersom det tar ungefär 25 minuter dit åker vi typ halv.. jobbigt, menmen.
Efter dansen som slutar 13.00 så ska vi till marten i Nysäter, jag, mamma, Issa och Fia. Så kommer vi säkert att träffa mormor och morfar där eftersom de också ska dit :)
Men annars har dagen varit bra tycker jag, inte alls många lektioner och alla har varigt någolunda bra iallafall, men på lunchen så råkade jag spilla mjölk i Issas knä.. fyfan va klumpigt, haha xD och hon blev inte så jätteglad på mej och ville hem, men eftersom det bara va 30 minuter kvar av dagen fick hon klara sig. 
Så sista lektionen så pratade vi lite om klassresan vi ska göra till våren, men alla ska ju va så jobbiga och de verkar ju fan som de inte vill med.. idioter..
Aja, just nu ligger jag i sängen och kollar på film, har precis duschat och ligger å myser i min rosa älsklings kofta :) Lite senare kommer Issa och då blir det mer film och mys.
Ha en bra kväll! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0