090815

Har inte uppdaterat på väldigt länge nu,. men jag vaknade vih halv 10 idag för att Hasses mobil ringde, och de va värsta högt. Orkade inte somna om heller, gick upp sen och duschade å rakade benen, så nu är de så lena, oja! :D
haha, klockan 1 drog ja till Issa och vi satte oss och väntade på bussen som vi trodde skulle komma 13.09 men ingen av oss tänkte ju på att det var lärdag och då går den bara 14.09, haha. 
Så vi gick in till henne och lyssna på lite musik å ja plattade håret som jag inte hade hunnit innan, så lite tacksam var jag. Men sen gick vi ut till busshållplatsen och tog bussen in till stan, eller ah, vi hoppade av på bergvik och runt å shoppade, köpte mej en riktigt fin rosa midjekjol, men den var lite för stor, men det fixar mamma :) Den var ju på rea, 19:- haha.. försöker ju spara så mycket pengar som möjligt.
Sen käkade vi på Subway och gick ut och väntade på bussen... i onödan. Ingen av oss visste att bussen inte skulle gå genom bergvik utan bara direkt från själva stan, så vi blev stående där men mamma var så snäll och ålte in för att hämta oss :) Medan vi väntade gick vi in på Skopunkten och kollade på skor, hittade jättefina klack! men hade inga money ;/ tyvärr kan de vara så,.
Men sen kom mamma och vi åkte hem till grums, vi lämnade av Issa och åkte sen och handlade. Sen blev det äntligen hem kollade på film och åt tacos, tagit de lugnt och nu har jag och Sofia nyss kollat på Shrek, hahah! xD yeaah..
mer uppdatering imorrn! 
puss å kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0