090808

Tjenare alla!
dålig uppdatering, tycker ni inte det? jo..
men har inte direkt orkat skrivit på bloggen, bara legat och kolla på film och sovit.. usch..
men jag börjar faktiskt bli lite bättra! Har blivit kvitt febern men hostar och har ont i halsen, och jag hoppas att det också ger sig snart. Men idag har jag iallafall orkat sitta i solen utan problem, har bleve blek som fan nu när det inte varit sol + att jag suttit inne för att ha varit sjuk när det ÄR sol.
och så har jag vart hos Issa ett tag, spelade lite kort,  gossa med hennes kanin, haha och var sen till hennes lilla kusin Amanda :) Och den andra kusinen Linnea var också där, haha så söta!
Sen drog ja hem och kolla lite på film och så cyklade jag till Issa igen så cyklade vi till affären och jag är ju så tuff så jag handlar bröd och kiwi, haha det ni! Gott med LingonGrova när skafferiet är tomt :P
Åkte sen hem igen och nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson - Man in the mirror och håller på att ladda hem filmen I am legend :)
Så ni får ha en så bra kväll ni andra för nu ska jag kolla på den, kramar! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0