090803

Idag har det inte hänt så mycket, åkte till Issa så drog vi ner till centrum och solade solarium..
solen har varit borta så länge nu så vi fuskar lite, haha :) Men lite brunare blev jag faktiskt.
Efteråt var det tänkt att vi skulle ut och springa, men det blev ingenting när Issa fick ett sms av sin tränare att det var träning senare, och tyvärr kom hon faktiskt hem med en vrickad fot, den klanten.
men jag åkte och hämtade henne och vi åkte hem till mig och kollade en massa barnfilmer, lite töntar var vi idag, haha.. men det är faktiskt okej tycker vi, och så käkade vi pannkakor och hade mys :)
rensade lite i garderoben samtidigt, har så mycket skit där inne! åh..
Men snart ska jag sova, ska bara sitta uppe lite ;) kolla lite på filmen jag laddat hem My best friend's girl som den heter.
Och imorrn åker jag till stan med Issa, eller ah, Bergvik får det bara bli, men det duger, så det blir lite shopping och sen ska jag köpa nya fiskar.. har ju bara en, och vill a mera så det blir lite liv  akvariumet xD ahha
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0